3 mei 2019 Ardenais - Châteaumeillant 24,5km

3 mei 2019 - Châteaumeillant, Frankrijk

Vanmorgen na weer een super ontbijt door onze gastheer afgezet bij het kerkje van Ardenais, 10.15 uur zijn we weer gaan lopen, het was een prachtige route over het “platte” land, wel heuvel op heuvel af, wat een stilte en ruimte, overal koeien in de wei die ons “volgen” altijd grappig! Later een stuk door een prachtig bos met veel dezelfde wilde bloemen, ik ken ze niet, straks nog even opzoeken....

Mooie wilde bloemen in het bos

Het weer was gelukkig ook prima! Af en toe door een gehuchtje waar de tijd heeft stil gestaan, nergens een cafeetje of winkeltje... we zijn wel ver door ons noodrantsoen heen... geleefd op koekjes vandaag......gelukkig hadden we goed ontbeten, dus was te doen....Het was toch weer een lange wandeling, we waren blij toen we bij onze chambre ‘d hote in Chateaumeillant aankwamen, geboekt via Booking.com voor 77 euro vol pension, echt goedkoop dus🤓nou konden we natuurlijk van de lunch morgen geen gebruik maken, dus ik zag ons al met een goed gevulde knapzak de camino opgaan😂De eigenaar liet onze kamer zien en vroeg of we mee wilden eten?? Tuurlijk dat zat er toch bij?? Bleek het fout te staan op Booking.com, de kamer was 77 euro, diner al la carte, ontbijt 12 euro pp en van een knapzak met onze lunch was natuurlijk helemaal geen sprake😂Allemaal niet zo erg, maar we voelden ons toch wel een beetje, tja.....De eigenaar leek er ook weinig zin in te hebben, de kamer of eigenlijk soort appartement was ook niet alles, dus hebben we besloten weer te vertrekken..... we konden nog terecht in een ander hotel hier, dat wisten we🤓daar zitten we op een zolderkamer, helemaal prima, nu even luieren en zo lekker eten!

1. Marie-José:
    3 mei 2019
    Het was goed rusten bij de Heilige Jacob (Saint Jacques) zie ik. En blijkbaar zijn jullie nog scherp genoeg om je niet te laten nemen door een dure kamer voor 1 nacht.
    Verstandig om dan nog eens een kijkje te nemen waar je terecht gekomen bent.
    Bonne repos !