11 oktober 2023 Pamplona - Saint Jean Pied de Port

11 oktober 2023 - Saintes, Frankrijk

Gisterenavond nog heerlijk gegeten in Pamplona, het was een gezellige drukte nog steeds rond de 30 graden🌞

Gezellig!
Lekker geslapen in ons mooie hotel! Na een heerlijk ontbijt nog wat boodschappen voor tijdens de busreis gedaan en goed op tijd richting het busstation. De busreis duurde twee uur, ik voorzag al problemen op de slingerwegen door de Pyreneeën dus een Primatour ingenomen. Toen iedereen zat deelde de chauffeur kotszakjes uit😳De stoelriemen moesten vast, wij bussen nooit dus misschien is dat normaal…. William hoefde geen Primatour en ook geen kotszakje, nooit ergens last van😊Gelukkig had ik er wel één aangenomen…. William was de eerste die met het zakje aan zijn mond zat….wat een tocht…hij had deze Camino best wel wat kleur gekregen, maar daar was niks meer van te zien.. lijkbleek…en inkopen voor onderweg hadden we ook niet hoeven te doen😂om 13.45uur waren we in Saint Jean Pied de Port, gelukkig stond onze auto er nog😊

Mooi!  Stijle straat
William moest nog een tijdje bekomen van de busreis en had geen honger…op een terrasje gezeten met een cola..ik een lekkere salade gegeten daarna nog een rondje gelopen door SJPdP en dat was het. Rond 15.30uur de auto in.

File😏
Al snel stonden we in de file bij Bordeaux😏wat is te voet onderweg zijn toch heerlijk!! Nu in hotel in Saintes en morgen verder naar huis, dan begint het circus van het gewone leven weer🤡

Circus🤡
Dit foldertje zat onder onze ruitenwisser in SJPdP en zat er net nog onder😂 Iedereen bedankt voor het lezen en de leuke lieve reacties via deze site en Watsapp😘In 2024 vliegen we terug naar Spanje om onze tocht te vervolgen🥰

1. Lilliane:
    Tot in Ossendrecht!
  2. Lia en William:
    11 oktober 2023
    Zeker, morgen zijn we er weer!
  3. Adrienne Goris:
    11 oktober 2023
    Dat baardje staat William goed!
  4. Lia en William:
    Ja hè dat vind ik ook!
  5. Wilma:
    12 oktober 2023
    Het was weer ontzettend leuk jullie te volgen. En wat een busreis! Niet te geloven. Maar jullie hebben een mooie wandeltocht gehad en geen blessures gelukkig. Nog 500 km te gaan en dan zit de Santiago in jullie pocket. Goede reis en weer welkom in Ossendrecht!
  6. Lia en William:
    12 oktober 2023
    Het was geweldig! Echt zo genoten! Vanavond weer in ons eigen frisse huis😊