10 oktober 2023 treinreis Burgos- Pamplona

10 oktober 2023 - Pamplona, Spanje

Gisterenavond toch de deur niet meer uit geweest Frans balkon open en genieten van het stadse leven😊Echt heerlijk geslapen! Goed uitgerust rond 9 uur de stad in voor een wandeling en een ontbijt buiten de deur, ook leuk!

Lekker ontbijtje!  Burgos
Zo een mooie stad! We hebben ook nog uitgebreid de kathedraal bezocht, wat een rijkdom😇leuk en we konden pas om 15.00 uur met de trein mee, dus tijd zat!

Prachtige koepels  Met andere pelgrim😊
In een onbewaakt moment ben ik nog even met een andere pelgrim op de foto gegaan, foto gemaakt door een Engelse dame daarna wilde al die dames ook met deze pelgrim op de foto😊ik snel weer op zoek naar mijn eigen pelgrim…Om 12 uur zijn we al gaan lopen richting station, was een uur lopen, maar ik ben altijd bang te laat te komen😂paar uur op het station rond gehangen, zeker niet erg leuke bedrijvigheid!

Rosalia bij station Rosa😊
En met smartphone heb je altijd wat te doen🤓om 17.30 uur kwamen we in Pamplona aan. 3 km lopen naar ons hotel, maar daar zijn we nu. Toch vandaag weer 12 km gelopen, we moeten bezig blijven! Direct lekker eten in de stad en dan morgen om 12 uur met de bus naar SJPdP.