29 april 2019 Grossouvre - Augy sur Aubois 18 km

29 april 2019 - Augy-sur-Aubois, Frankrijk

Vanmorgen om 10 uur bij chateau Grossouvre vertrokken, we hadden weer zin om verder te gaan! Na 2 uur kwamen we in Sancoins aan, daar bij een Tabaco koffie gedronken, daarna stokbrood gehaald en lekker op een bankje geluncht, het was heerlijk weer, we liepen bijna heel de dag langs Canal de Berry, er was weinig te zien, alleen wat vissers..wel een mooie rustige route😊 later in de middag een tijd op ons kleed in het zonnetje gelegen, William was zelfs in slaap gevallen... rond 16 uur waren we in onze herberg, Nos  Repos, hier werden we hartelijk ontvangen door de vrijwilligers, we slapen hier met 4 Belgen op een grote zolder. Net heel gezellig en lekker gegeten, en nu luieren, helaas is hier het internet ook niet al te best....

1. Marie-José:
    29 april 2019
    Gelukkig hebben jullie weer een zonnetje bij de wandeling!
    Succes met het vervolg🚶‍♀️🚶‍♂️
  2. Jenny:
    29 april 2019
    Fijn dat het weer beter is. Hopelijk blijft de zon schijnen. Nog veel wandelplezier. Geniet ervan!
  3. Desiré:
    30 april 2019
    Veel wandel genot toe gewenst, wordt een mooie dag dinsdag 30 April, 18 graden in Frankrijk.
  4. Ludo:
    1 mei 2019
    Mijn eerdere opbeurende woorden tijdens de regenperiode zijn niet doorgekomen (zag ik). Nieuwe poging bij zon: Lia & William, respect! Je zo inleven in de rol van pelgrim en dagen op stokbrood en wijn alleen en dat ook nog rond Pasen. Prachtig! En bedenk: Jezus en vele volgelingen in de eeuwen daarna hadden óók geen internet. Ofwel: jullie verkeren (ook met elkaar natuurlijk😇) in goed gezelschap. Blijf genieten en ervaren. Het ga jullie goed!