28 april 2019 La Grenouille - Grossouvre 14,7 km

29 april 2019 - Augy-sur-Aubois, Frankrijk

Gisteren dus aangekomen in hotel La Grenouille (de kikker). Een oud hotel waar alles in het teken van de kikker staat, geen levende kikker gezien of gehoord trouwens....

Kikkers kikkers kikkers

Heerlijk gegeten, een pelgrimsmaaltijd van 4 gangen😇best goed geslapen en vanmorgen een lekker ontbijtje, er was nog een pelgrim, Jos uit Nederland, dus even gekletst. Rond 9.30 uur weer vertrokken, best lekker wandelweer, af en toe nog een beetje regen, maar viel mee....In Apremont-sur-Allier, een heel mooi dorpje lekker koffie kunnen drinken, daarna nog een tijd aan het water gezeten, we hadden de tijd vandaag! De weg liep verder door een bos, wel een D weg, dus niet heel rustig...om 15.30 uur waren we bij onze overnachtingsplaats, Chateau Grossouvre, was best even schrikken toen we daar aankwamen....

Chateau GrossouvreChateau Grossouvre

Alles oud en helemaal vervallen, wel heel zonde, ooit een heel mooi chateau geweest, maar waar zouden wij slapen😳in een bijgebouwtje dus, ook oud, maar het ging...ons avond eten en ontbijt stond ook al klaar, het gas deed het niet, dus we hebben het maar bij stokbrood gehouden.

Avondeten bij het chateau🤔

..het ergste was, we hadden ook geen internet, helemaal niets....we konden dus niks regelen, eigenlijk konden we niks, onmisbaar internet🤓