28 september 2023 rustdag in Pamplona 5 km

28 september 2023 - Pamplona, Spanje

Wat waren we moe toen we gisteren hier aankwamen….het liefst wilde ik de deur niet meer uit, maar toch nog even de stad ingegaan om wat te eten, dan toch weer leuk! Lekker gegeten, mooie stad en gezellige sfeer!

Leuke avond in Pamplona
We kregen het over het stierenrennen, gekkenwerk wat mij betreft, maar William gaf aan, weliswaar na een paar glazen bier dat als hij hier geboren was hij daar zeker ook aan mee gedaan zou hebben🤠🐂🐂🐂🐂🐂tradities hè! Hij hielp altijd fanatiek mee aan het bloemencorso in Zundert, ook een traditie🌸Nou lijkt me dahlia’s tikken en een corso wagen duwen toch wel minder gevaarlijk dan stierenrennen😂😂😂maar hij is overtuigd….ben blij dat we hier niet in Juli zijn🤣

Plaza de Toros
Vandaag toch alvast maar eens gaan kijken bij het Plaza de Toros……

William de toreador😘
We hebben echt een hele gezellige rustdag gehad, de kathedraal met museum bezocht en zelfs de toren niet beklommen om onze spieren rust te geven, wel jammer maar verstandig🤓

De Santa Maria La Real, de 15de eeuwse kathedraal    Prachtige gotiek

Verder lekker door de stad geslenterd, en terrasjes gezeten, een gezellige drukte😎

Menu del diaEcht heerlijk gegeten😎Genieten op onze rustdag🥂
En echt heerlijk gegeten op Plaza del Castillo: menu del dia incl. wijn en water voor 16 euro pp, zo goedkoop! Leuk! Nu terug in ons hotel, siësta gedaan, overnachtingsadres voor morgen in Obanos geboekt en zo nog even de stad in om wat inkopen voor morgen te doen en dan zijn we er weer klaar voor, zin om weer op pad te gaan!

Die kant gaan we morgen op😳klimmen