21 mei 2023 Saint-Jean-Pied de Port naar huis

21 mei 2023 - Saintes, Frankrijk

Gisterenavond niet meer rond gekeken in SJPdP, wel heel gezellig en lekker gegeten😊Als we op onze volgende trip weer vertrekken beginnen we toch hier, dan weer heel goed ter been zodat we dan het stadje kunnen bekijken😊We moesten vanmorgen voor 8 uur weg op ons overnachtingsadres, dus op tijd naar het station gesukkeld, alles was nog dicht dus we konden nergens ontbijten.

Het station van Saint-Jean Pied de Port

Gelukkig scheen het zonnetje lekker en konden we op een bankje zitten.

In het zonnetje lang wachten op de trein🌞
William even naar de bakker gegaan voor iets lekkers, dat kun je wel aan hem overlaten! We hadden nog gekookt water ondertussen lauw van gisteren in onze isoleerkan en nog twee zakjes Nescafé, smaakte zo in het zonnetje hartstikke lekker! We zijn snel tevreden😂Zonder ontbijt de straat op dus langs de boulangerie  Heel lekker ontbijtje met koude Nescafé
En het was nog heerlijk rustig, alleen vogel gefluit, prachtig! Wel heel jammer we gaan dus naar huis, heel de dag onderweg geweest: trein/tgv/trein/auto, die stond er gelukkig nog! Nu in een hotelletje, voel me behalve de zere ontstoken knie ook ziek….heel jammer….Morgen naar huis. Een volgende vakantie gaan we weer verder richting Santiago! Iedereen bedankt voor het “meelopen” en de leuke reacties via deze blog en watsapp 😘

1. Lilliane:
    21 mei 2023
    Goede reis en tot in Ossendrecht! Volgende keer starten waar de “watjes-pelgrims” beginnen. Jullie zijn echte bikkels!
  2. Lia en William:
    22 mei 2023
    Dank je! Nu jij het zo zegt is de teleurstelling wat minder…. Tot in Ossendrecht
  3. Marga:
    21 mei 2023
    Goeie reis terug! Jullie hebben weer heel wat kilometers in de richting van jullie doel gelopen: hoe knap!! 👏 Respect daarvoor! Nu lekker bijkomen...
  4. Lia en William:
    22 mei 2023
    Dank je! Beetje jammer, maar we moeten tevreden zijn!
  5. Elly mol:
    21 mei 2023
    Goede reis terug naar huis,toch weer heel wat k.m. erbij !! Volgende vakantie weer verder richting Santiago !! Gaat vast goedkomen !! Heel goed gedaan hoor 👍👍
  6. Lia en William:
    22 mei 2023
    Dank je! Zeker we houden vol!!
  7. Helene:
    Goeie reis en tot in Brabant 😘
  8. Lia en William:
    Dank je!
  9. Jenny:
    21 mei 2023
    Goede reis naar huis. Een knappe prestatie van jullie!👍
  10. Lia en William:
    22 mei 2023
    Dank je! Ja we moeten tevreden zijn😊
  11. Ludo:
    22 mei 2023
    Lia & William, met veel plezier virtueel met jullie meegelopen. De film eindigt wat abrupt, maar... met een cliffhanger... Hopelijk komt er binnen afzienbare tijd een vervolg.
    Goeie terugreis en tot snel!
  12. Lia en William:
    22 mei 2023
    Dank je! Er komt zeker een vervolg! Tot de 28ste nu zijn we van de partij!
  13. Adrienne Goris:
    22 mei 2023
    Het was me weer een waar genoegen jullie te mogen volgen langs deze weg! En volgende keer weer verder. Nu lekker thuis gaan herstellen en genieten van rust😘
  14. Lia en William:
    23 mei 2023
    Leuk Adriënne😘we hebben ook zo genoten!
  15. C van den Bergh:
    23 mei 2023
    jammer dat het niet verder ging,volgende weer een stukje en uiteindelijk komen jullie er wel de aanhouder wint.
    van harte beterschap.tante Cor
  16. Lia en William:
    23 mei 2023
    Dank je! Het was weer geweldig😊
  17. Roger Feij:
    31 mei 2023
    Dag Lia & Willem,

Ik ga voorjaar 2024 van Vezaly naar SdC lopen en kwam jullie blog tegen. Hartstikke leuk om te lezen en wat mijn aansprak waren de afstanden en de combinaties van slaapplekken. Aangezien ik medische apparatuur bij mij draag ben ik ook zoekende naar een combinatie van Bb/hotels/refugo’s. Een aantal locatie kan ik wel achterhalen maar vroeg mij af of jullie een Overzichtslijst hebben van de adressen die jullie hebben aangedaan. Dank alvast.
  18. Lia en William:
    2 juni 2023
    Hoi Roger, wij hebben geen lijst van onze overnachtingsadressen vanaf Vezelay, wel vanaf La Reole tot Saint-Jean Pied de Port als je wil kunnen we deze delen, eventueel via mail of 06?
  19. Roger Feij:
    3 juni 2023
    Hoi,

Dank voor jouw reactie. Zou fijn zijn als je adressen kunt delen via e-mail ([email protected]). Kan ik deze eens gaan bekijken.

Dank en goed weekend.