2 oktober 2023 Villamayor de Monjardin- Torres del Rio 20,5 km

2 oktober 2023 - Torres del Río, Spanje

Voor sommige dingen zijn we te oud geworden🤨wat een gedoe zo’n stapelbed

Voor een stapelbed zijn we te oud geworden🤨   We vertrokken in het donker
We hebben geen oog dicht gedaan, op een stapelbed in onze lakenzak, je kunt je dan haast niet bewegen🤨en dan op een piepklein kamertje bloedheet dus ramen open en dan naast de kerktoren die ieder half uur sloeg… wat een geweld…om 6 uur zijn we maar opgestaan en om 7 uur weer op pad gegaan, het was nog pikkedonker..

Mooie zonsopkomst

Gisterenavond in de herberg gegeten, waar zijn toch al die Nederlanders, wij waren weer de enige aan tafel. Het eten was niet echt om over naar huis te schrijven, maar onze maag was weer gevuld, daarna nog een tijdje op een bankje gezeten het was een warme avond.. wel lekker maar niks te doen in zo’n dorpje, dus op tijd naar ons stapelbed gegaan😴de WiFi was gelukkig goed dus wat tv gekeken op onze telefoon, ieder naar onze eigen programma’s. Vanmorgen dus weer vroeg aan het ontbijt, we waren heel blij dat we weer de frisse lucht in konden!

Echt een hele mooie route!Genieten van het ochtendzonnetje🌞
Een heerlijke ochtend en een hele mooie tocht, na een tijd even gepicknickt op een paar stenen en genoten van de omgeving en voorbij wandelende pelgrims, toch valt de drukte erg mee. Wat wel jammer was, we liepen in een heel stil gebied, dus zou heel stil kunnen zijn maar helaas constant jankende raceauto’s in de buurt is het circuit van Navarra, heel jammer…

Mooie kleuren😊
In Los Arcos, leuk plaatsje hebben we koffie gedronken met iets lekkers, weer wel verdiend vinden we dan😊Het was echt weer heel warm vandaag 28 gr. en na Los Arcos haast geen schaduw een lang recht pad in de zon voor ons… ik had het zwaar…slecht slapen doet ook wel wat…

Lange rechte paden in de felle zon🌞

Doodop😴  Wilde kaardebol

Het was nog een flinke klim naar Sansol, maar daarna waren we snel in Torres del Rio, hier slapen we in een hostel we hebben een mooie grote kamer met ligbad, dat is beter dan gisteren, nu lekker even rusten dat is nodig.. William ligt al te snurken😴morgen naar Logroño en vanavond eerst lekker eten hier, leuk hoor zo onderweg zijn!

Puntpaprikas drogen aan het balkon

1. Lilliane:
    2 oktober 2023
    O ja, die gele gravelpaden herken ik wel. En Logrono is heel leuk. In de calle de Laurel vindt je de ene heerlijke pinxtosbar naast de andere. Veel succes!
  2. Lia en William:
    Leuk! Dank je!
  3. Wilma:
    3 oktober 2023
    Ontzettend leuk jullie reisavontuur weer te volgen Lia en William, in tekst en met de prachtige foto’s. Inmiddels hebben jullie voeten al 158 km gelopen. Ga zo door. Heel veel succes en en lekker genieten van het goede.
  4. Lia en William:
    Dank je! We genieten enorm!
  5. Ine:
    3 oktober 2023
    Jeetje wat hebben jullie al veel gelopen! Echt respect hoor! Super leuk! Geniet er nog van. Hopelijk geen stapelbedje meer😂
  6. Lia en William:
    We genieten volop! Nee een stapelbed hopen we ook niet meer, niet te doen….😂