12 mei 2023 Gaillères - Mont-de-Marsan 17.5 km

12 mei 2023 - Mont-de-Marsan, Frankrijk

Gisterenavond stond ons eten dus in de koelkast op onze kamer. Een kleine hors d’ oeuvre of iets wat er op leek, was lekker! En pasta met wij denken bloedworst, zag er heel vies uit, en was ook niet lekker, hebben we niet opgegeten, maar gelukkig ook nog een stukje “taart” als dessert. Gelukkig hadden we niet heel veel honger….de omgeving was ook niet echt gezellig….pelgrimeren…

William aan het “koken”Ons hoofdgerecht😳

Op tijd gaan slapen en vanmorgen om 7.30 uur naar het ontbijt, de drukke gastheer was vanmorgen gelukkig wat rustiger, wel veel herrie van de tv en Fransen die hier voor het werk een koffie komen drinken. Na een lekker ontbijtje gingen we weer op pad, onze schoenen nog hartstikke nat van gisteren, vervelend…maar gelukkig nog geen last van blaren of andere ongemakken… ik loop deze Camino met mijn wandelstokken en dat bevalt heel goed! Tot het kerkje van Bougue langs de weg gelopen, bij het kerkje een lange pauze genomen.

Picknick bij de kerk Sokken laten drogen
Lekker in het zonnetje kunnen zitten, hopelijk drogen onze sokken en schoenen zo wat op🤓Kerkje van Bougue
Na Bougue even klimmen om op het oude spoorwegtraject te komen, hier op blijven lopen tot we Mont-de-Marsan binnen liepen. Recht toe recht aan, wel gemakkelijk lopen, maar saai.Spoorwegtraject…..
We hadden het eigenlijk best wel gehad, geregeld op een bankje gezeten, die waren er gelukkig genoeg😊Geen enkele andere pelgrim gezien vandaag. Nu lekker in ons hotel, hier in Mont-de-Marsan. Dutje gedaan, wasje gedaan verhaaltje schrijven nog wat luieren en straks de stad in om wat te eten. Heerlijk we hebben morgen een rustdag hier, dan gaan we de stad bekijken, altijd leuk! En zondag gaan we weer verder.