12 juni 2022 Ossendrecht - La Souterraine

12 juni 2022 - La Souterraine, Frankrijk

Eindelijk kunnen we weer! In 2019 zijn we in La Souterraine gestopt met het idee in 2020 verder te wandelen, door Corona helaas twee jaar niet gelukt…. Morgen is onze eerste wandeldag, we hebben er zin in! Vanmorgen wat later dan gepland, het feestje gisteravond was te gezellig om vroeg naar huis te gaan, zijn we om 8.15uur met de auto thuis vertrokken. We hadden hier in La Souterraine een goedkoop overnachtingsadres geboekt en dachten al dat kan niet veel zijn🤔toen we aankwamen wisten we dat het niet veel was😬en toen de deur open gedaan werd wisten we, hier willen we niet zijn😬we zijn wel wat gewend, maar zo net vanaf thuis voelt dat toch anders dan als je na een lange wandeling moe ergens aankomt…Het is altijd even omschakelen…..Dus na een lange wandeling waren we ondanks de speciale dame die de deur open deed, de loungemuziek, rare geur die er hing en een aantal mensen liggend op de bank gewoon gebleven…maar nu fris met de auto vanaf thuis hebben we ervoor gekozen naar een gewoon hotel te gaan, we willen tenslotte wel goed slapen en gezien de sfeer die op dit tijdstip van de dag op het besproken adres hing, verwachtte we dat dat niet echt ging lukken…nu dus een gewoon saai hotel.

Klaar voor vertrek!

We gaan zo lekker eten en morgen op tijd van start voor onze eerste wandeling 22 km naar Bénévent-l’ Abbaye, we hebben er zin in!

1. Ludo:
    12 juni 2022
    Lia & William, heel veel plezier en mooie ervaringen toegewenst voor de komende weken.
    Volgens mij starten jullie met fantastisch weer en met mooie etappes voor de boeg.
    Geniet ervan!
    We gaan met veel belangstelling jullie wandelwederwaardigheden weer volgen:-)
  2. Helene:
    12 juni 2022
    Hele fijne mooie wandelingen gewenst