13 juni 2022 La Souterraine - Bénévent-l’Abbaye 23 km

13 juni 2022 - Bénévent-l'Abbaye, Frankrijk

Vanmorgen na een lekker ontbijtje onze auto met parkeervergunning bij het station achtergelaten en op pad gegaan. Het was prachtig weer en een prachtige wandeling!

Lekkere krentenbol Onze paspoorten stempelen😊

Onze eerste pauze was bij het kerkje van Saint-Priest-la-Feuille, hier zaten nog drie pelgrims, één uit Zwitserland en twee uit Frans Baskenland, het kerkje was open en we konden hier zelf een stempel in ons pelgrimspaspoort zetten, leuk de eerste van deze tocht! Het was een prachtige wandeling veel limousin runderen gezien, altijd nieuwsgierig😊

Nieuwsgierige Limousin runderen

heel veel boerenland en af en toe een dorpje waar de tijd heeft stil gestaan.

Hier fietst niemand meer op🤔 Ik kan William niet bijhouden, niet erg Stuwmeer in de buurt van Le Bourale
Het was af en toe behoorlijk klimmen, dan kan ik William helemaal niet bijhouden, maar heb sowieso besloten mijn eigen tempo te lopen ipv mezelf constant bij te zetten om hem bij te houden, en dat bevalt goed😊dan kan hij bij een pauze alvast zorgen dat de picknick uitgepakt is🥖🥐rond 15 uur waren we blij bij het hotel te zijn, lekker buiten onder het genot van een wijntje uit onze knapzak gewacht tot de receptie open ging.Wachten tot de receptie opengaat🤓
 Nu lekker gedoucht en een dutje gedaan en weer zin om het dorp even in te gaan,  vanavond eten we hier in het hotel, echt heerlijk en heel gezellig om zo onderweg te zijn!

1. Jan en Lenie:
    13 juni 2022
    Goed begonnen! Er wordt overigens een hittegolf voorspeld. Dus ijspakken aan. Groetjes van Jan en Lenie vanuit de Poussery. Morgen gaan wij terug naar Delft.
  2. Marie-José:
    13 juni 2022
    Wat fijn om jullie weer te mogen volgen.
    Een hele mooie tocht gewenst!
    Lieve groet van MJ
  3. Marianne:
    14 juni 2022
    Wat fijn dat jullie weer mogen en kunnen. Heerlijk om het hoofd leeg te maken en even alle zorgen te vergeten. Wij gaan jullie op de voet(haha) volgen. Het wordt stralend weer, dus volop genieten.
    Groetjes vanuit Ile de Ré, Frankrijk
  4. Adrienne Goris:
    14 juni 2022
    Goed te lezen dat jullie al weer genieten! Wat geweldig toch. Dat wil ik in een volgend leven ook en dan maar hopen dat dat er is😂.
    Liefs Adriënne
  5. Mien:
    14 juni 2022
    Wat gezellig! en aan de foto's te zien heel relaxt!
  6. Ine:
    14 juni 2022
    O wat klinkt dat gezellig! Super leuk! Enne respect👍Geniet er samen van! Liefs Chris en Ine
  7. Cor:
    Hoi Lia en William
    ‘T is dat ik niet zo’n wandelaar ben maar ik kan geweldig mee genieten van dorpjes, de huisjes en de mensen daar, landschappen, koeien, enzovoort. Ik ga het per auto een keer doen denk ik, neem ik niemand mee want die worden gek omdat ik elke twee km wil stoppen voor een foto.
    Veel plezier!
    Groetjes