9 mei 2019 La Souterraine - Montaron

9 mei 2019

Gisterenavond met z’n allen gegeten in de  gite in La Souterraine, de gastvrouw had lekker gekookt en het was gezellig samen😊Onze camino zit er voor dit jaar weer op... jammer mijn hoofd is net “leeg” en het wandelen zit helemaal in de benen, in ieder geval bij mij... heel vervelend William heeft sinds gisteren een zeer scheenbeen, hij zou vandaag sowieso niet verder gekund hebben, overbelast waarschijnlijk...hopelijk hersteld hij snel.... Vanmorgen na een gezellig ontbijt met z’n allen, hebben we afscheid genomen van onze mede pelgrims en gastvrouw en zijn we goed op tijd naar het station gelopen.

Gare de La Souterraine, treinreis naar Nevers

Om 9.30uur zaten we in de trein en om 14.30uur werden we door Jan, de jongste broer van mijn vader, dus oom Jan🤓afgehaald in Nevers. We verblijven nog een dag op chateau de Poussery in Montaron, heel leuk! ik ben gek op kastelen! We werden door Lenie, tante Lenie dus🤓 opgewacht met een lekker Roseetje! Nu even relaxen en dan direct een uitgebreide rondleiding hier, leuk! Wat is dat toch mooi die chic van vroeger!

Chateau de Poussery, Montaron

Het is overigens niet hun chateau......maar van vrienden van hun, echt heel erg leuk dat we hier mogen logeren! Vrijdag middag brengen ze ons terug naar Vezelay, daar zijn we 3 weken geleden begonnen en staat onze auto als het goed is........Onze camino zit er op voor dit jaar, heel  erg jammer......We hebben 357 km gelopen, het was af en toe best afzien, maar wat hebben wij weer ontzettend genoten! De rust, de ruimte, de prachtige natuur en de ontmoetingen onderweg, het was weer geweldig! We kunnen niet wachten om verder te gaan... Volgend jaar rond dezelfde tijd gaan we verder in La Souterraine! Iedereen heel erg bedankt voor het “meelopen” en de leuke reacties via deze blog en op watsapp! Wordt vervolgd😘

1. Adrienne Goris:
    9 mei 2019
    Geniet nog op het chateau en doe de groetjes daar. Maar goed dat het er op zit, dan kan William in alle rust herstellen, zodat hij in augustus de openingsdag met je kan fien🤪😂😀
  2. Marianne:
    9 mei 2019
    Fijn dat jullie zo genoten hebben. Het was weer een heel avontuur met allerlei belevenissen. Heerlijk relaxen in het kasteel en daarna weer een goede terugreis. Jammer dat het er weer opzit. Wij hebben in ieder geval ook genoten van jullie verhalen