7 mei 2023 La Reole-Auros 22 km

7 mei 2023 - Auros, Frankrijk

Vanmorgen na een lekker ontbijtje vertrokken naar het station van La Reole, hier onze auto geparkeerd en op weg gegaan. Het is altijd even wennen, rugtas op en gaan😊om 9.15 uur staken we meteen de Garonne over, deze hangbrug is door Eiffel ontworpen, te voet en met de fiets mag je er nog over, met de auto niet🤔

Vertrek vanaf onze auto in La Reole, brug over de Garonne Hangbrug over de Garonne ontworpen door Eiffel
Het is lekker wandelweer, wel wat benauwd. Toen we op een bankje bij de Marie in Bassanne onze eerste rustpauze hadden zagen we twee pelgrims passeren, later nog een paar keer gesproken, twee Nederlandse dames die in Rocroi gestart zijn en doorlopen naar Santiago, leuk! Tijdens onze lange pauze in de schaduw bij de kerk van Sauvignac passeerde nog een Franse en twee Engelse pelgrims en de twee Nederlandse dames, foto’s voor elkaar gemaakt😊en wat gekletst. Leuk!

Picknicken bij het kerkje van Savignac

Het was een hele mooie en rustige route, altijd van alles te zien! Maar we waren toch blij dat we rond 16uur bij onze chambres d’ hôtes in Auros aankwamen, een mooi oud pand waar we in een huisje in de tuin logeren, heel leuk! Nu een wijntje, een witte Bordeaux, lekker! Zo douchen en er schijnt hier een pizzeria in de buurt te zijn, dus vanavond eten we pizza🍕

1. Marianne:
    7 mei 2023
    Zo, het begin is weer gemaakt. Zo knap van jullie.
  2. Lia en William:
    Echt leuk!
  3. Ludo:
    7 mei 2023
    Een goed begin! Geniet van iedere stap
  4. Lia en William:
    Doen we!
  5. Martha Buermans:
    7 mei 2023
    Goed begin!! Altijd leuk om andere mensen met dezelfde idealen te ontmoeten… Geniet van jullie pizza !! Succes morgen!!😘😘
  6. Lia en William:
    Gaat lukken!
  7. Adrienne Goris:
    7 mei 2023
    Klinkt weer fantastisch, geniet ze!😘
  8. Lia en William:
    Doen we!
  9. Carla:
    7 mei 2023
    Leuk te lezen dat de start weer is gemaakt! Heel veel succes en wandelplezier, geniet er van samen 🍀
  10. Lia en William:
    Dank je!