27 april 2018 Mormont Lucy - Baye 12 km,

27 april 2018 - Montmort-Lucy, Frankrijk

Vanmorgen pas om 11 uur vertrokken uit Le Cheval Blanc, we hadden een korte route dus lekker rustig aangedaan, eerst nog langs de bakker en het was toevallig markt, dus daar nog lekkere Brie gekocht, we liepen weer tussen de koolzaadvelden, en door hele mooie stukken bos, best vaak gepauzeerd, we hadden de tijd,....het is zo mooi hier en zoveel ruimte, echt genieten!

Luieren aan een meertje

We hebben heel de dag niemand gezien, zo stil hier, je hoort alleen de vogels, prachtig!

William op jacht...Grote stappen snel in ons hotel...

Rond 15.30 waren we bij onze chambres d' hotes in Baye, een mooie kamer in een sfeervol oud huis, lekker thee gedronken en daarna naar het kasteel van Baye gewandeld, hier is de zetel van liefdadigheid gevestigd. We mochten rondkijken, wel in stilte er was stilte retraite ........aparte sfeer....in de kapel mooie glas in loodramen uit de 13e eeuw.....

Kasteel van Baye, even op visite geweestMooi glas in lood

Daarna in het plaatselijke hotel/ restaurant/ cafe een wijntje gaan drinken, echt 40 jaar terug in de tijd.....een tafeltje met een kaartclubje, die hier altijd zitten denk ik en wij, maar heel gezellig! Hier hebben we net ook onze pelgrimsmaaltijd gegeten, lekker en goedkoop!

Vanavond een Pelgrimsmaaltijd

Morgen wandelen we naar Sezanne, dus weer op tijd op pad! Nu nog even de routes voor de komende dagen bekijken en heerlijk ontspannen Wordfeuten, altijd leuk!