15 mei 2023 Saint-Sever - Hagetmau 17 km

15 mei 2023 - Hagetmau, Frankrijk

William is gisterenavond naar de pizzeria gelopen om wat te eten te halen, voor mij een pizza Basque, echt heel lekker met veel knoflook en voor hemzelf een panini met ham, ook lekker! Met een rozeetje erbij zittend op het smetteloze witte bed best te doen😊Vanmorgen begonnen met koffie en koekjes, lekker hoor en daarna weer op pad. Al snel kwamen we de Belg van gisteren tegen, hij had toch een boulangerie die open was gevonden, dus zijn we even terug gedraaid, grote honger als we hadden konden we de eclairs en pain au chocolats niet weerstaan.

Onze eerste eclairs deze CaminoPain au chocolat
meteen maar opgegeten en nog een stokbroodje voor onderweg gekocht😊toevallig kwam er een man voorbij die ons aansprak, ik zag dat hij oud papier ging wegbrengen, meteen dat doosje van die eclairs en het zakje van de pain au chocolats in zijn maag gesplitst, opgeruimd staat netjes🤣en het is goed iets voor een pelgrim te doen heb ik ergens gelezen😇de Belg hebben we niet meer gezien, wel de drie Fransen… die leken het nogal zwaar te hebben…en hebben we ook achter ons gelaten…Een heel ander landschap😊
Het was een prachtige wandeldag, lekker weer en mooie omgeving, wel behoorlijk klimmen af en toe dat is toch wel zwaar, en dit is nog maar het begin..Stempel gehaald op de Marie🤓
Op de Place Compostela in Audignon hebben we uitgebreid gepauzeerd, de Marie was open, dat gebeurd haast nooit dus een stempel in ons paspoort laten drukken, die juffrouw was blij dat ze iemand zag😊

Wat een mooie panden, nog wel wat werk!
Vandaag 17 km, maar met het vele klimmen best wel steil waren we blij dat we Hagetmau binnen liepen. We logeren in hotel Le Relais Basque, veel te duur voor wat het is ervaren we nu… maar het is niet anders….Balen er had een flesje shampoo gelekt in mijn rugtas, dus een hoop gedoe om alles weer droog en shampoo vrij te krijgen🤨gelukkig wel een lekker geurtje….nu zo lekker douchen en daarna Hagetmau eens bekijken, hopelijk kunnen we wat inkopen doen, vanavond eten we hier in het hotel, weer hoge verwachtingen!

1. Helene:
    15 mei 2023
    Eet smakelijk, we lezen morgen wel wat de pot schafte voor jullie. (wij zaten aan ons maandagse avg’ tje😉).
    Lekker slapen voor straks en morgen gezond weer op!
  2. Lia en William:
    15 mei 2023
    Gaan we zo doen! Geniet ook van de avond!