1 juli 2022 La Réole-terug naar huis

1 juli 2022 - La Réole, Frankrijk

Vanmorgen na een haastig ontbijt snel naar het station…

Uitzicht vanaf onze kamer     Gezellige tafel! De gastheer was nog naar de boulangerie😊en de Franse fietsers deden het rustig aan😊

Het was een hele treinreis… via  Bordeaux en Limoges naar onze auto in La Souterraine, gelukkig stond deze er nog😊Even langs een Citroën garage, want we hadden een foutmelding, maar lijkt niet veel aan de hand, dus toch gaan rijden. Nu in een hotel in Orleans en morgen verder naar huis. Heel jammer dat we niet verder konden lopen… ipv vier weken, bijna drie weken gewandeld zo’n 365 km🤓Wat hebben we genoten, het was fantastisch! In een volgende vakantie gaan we weer verder! Ooit zullen we toch te voet Santiago binnen wandelen, het plan was volgend jaar al, maar we plannen maar niet te veel vooruit…..

Iedereen bedankt voor de leuke reacties via WhatsApp en deze site😘

1. Marianne:
    1 juli 2022
    Lia en William, wat jammer dat jullie de 4 weken niet vol hebben kunnen maken. Maar 365 km is echt veel. Heel veel beterschap William en thuis lekker uitrusten. Goeie terugreis.
  2. Tante Jenny:
    2 juli 2022
    Lia en William goeie reis terug naar huis .maar een hele presentatie 365 km sapo .Neem lekker je rust .jullie hebben wel een hele mooie reis gehad