28 april 2018 Baye - Sezanne 23,5 km

29 april 2018 - Sézanne, Frankrijk

Vanmorgen een heerlijk ontbijt in de mooie eetkamer van het oude huis, aan tafel zaten nog 3 Fransen die champagne chateau's gingen bezoeken, ook leuk! Maar wij gaan weer te voet op pad! Eerst even langs de bakker inkopen doen, om 9.15 uur liepen we Baye uit.

We lopen Baye uit, prachtig!

Het was weer een hele mooie route, met veel klim en daalwerk, behoorlijk vermoeiend dus met 8 / 10 kg op onze rug, best zwaar.....gelukkig kan ik mijn wandelschoenen weer aan, die Tefa's is ook niet alles.....wel heel blij dat ik ze bij had, anders hadden we echt niet verder gekund......

Kerkje van Saint Prix

Er moet hier heel veel wild zitten, maar wij hebben alleen nog maar een vos het veld over zien steken.....misschien moeten we wat stiller zijn.....

Een paar keer gerust en gegeten in een verlaten dorpje, op de trap van het kerkhof en op de trap van het gemeentehuis, bankjes zien we ook niet......mensen ook niet....winkeltjes of cafés al helemaal niet.....Rond 15.30 uur liepen we Sezanne binnen, een leuk stadje!

Ochtend in Sezanne

Op zoek naar onze chambre d hotel, een kamer met aparte ingang, onze ontbijttafel staat al gedekt, spullen in de koelkast, en ons brood staat morgen in een soort doorgeefkastje klaar, nog nooit gezien grappig!

we waren van plan uit eten te gaan, maar bij nader inzien hebben we eten gehaald en opgewarmd in de magnetron, met een flesje rode wijn erbij goed te doen!

Het was weer een super leuke dag! Helaas was de WiFi heel slecht.....dit verhaaltje en dag later dus.....