2 mei 2018 rustdag in Troyes

2 mei 2018 - Troyes, Frankrijk

Vandaag rustig aan gedaan, heerlijk na 10 dagen wandelen.....Goed geslapen in deze schone kamer, en een heerlijk gevarieerd ontbijt! Na het ontbijt eerst de route voor de komende dagen bekeken, en twee overnachtingsplaatsen geboekt, er is hier na de stad weer niet veel, dus even goed bekijken, maar het is voor de komende dagen weer gelukt! Morgen weer verder, we hebben er al zin in!

Het is vijf over twaalf...Mooi!

We zijn vanmorgen lekker rustig naar de kathedraal gewandeld, daar wat rond gekeken en onze stempel voor in ons pelgrimspaspoort gehaald, geen groots onthaal zoals in Reims, maar we kregen onze stempel van een heel vriendelijke bediende.

Ook een prachtige kathedraal! Ik heb voor de gelegenheid een kaarsje aangestoken, en even stil gestaan bij het feit dat het geweldig is dat we hier zijn.......en dit mogen meemaken, een heel blij gelukkig gevoel!! Troyes is een gezellige mooie stad! Heel de verdere middag rond gekeken en af en toe een terrasje! Heerlijk gegeten in het zonnetje, het was vandaag weer mooi weer!

Toevallige ontmoeting...

Op een gegeven moment zagen we Cor, die met ons logeerde bij Madam Finot samen nog een biertje/wijntje gedronken en weer wat bijgeklets, hij heeft morgen een rustdag hier in Troyes en wij gaan weer verder, wij lopen hem waarschijnlijk steeds een dag vooruit, hoewel ons tempo wordt denk ik ook wat lager, maar dan nog....we moeten ook steeds lopen tot waar we een overnachtingsadres kunnen vinden, en die zijn er niet zoveel......voor de komende dagen is het weer goed geregeld denken we, nu lekker een luie avond en morgen weer met frisse moed op pad! Gisteren leek het me wel heel zwaar, maar na deze rustdag zou ik zo weer maanden verder willen lopen, helaas nog maar een dikke week, dan roept de "plicht" weer.....onderweg zijn zo ontzettend leuk!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wilma:
    2 mei 2018
    Leuke verhalen hoor, mn dat je voor een zwerver aangezien wordt.. Verder lijkt het mij allemaal leuk gevarieerd qua hotels, wisselende omgeving en het weer. En knap hoor: 21,5 km gemiddeld per dag. Nog veel plezier voor de komende dagen!!!