5 mei 2018 Eaux Puiseaux - Flogny la Chapelle 26,5 km

5 mei 2018 - Bouilly, Frankrijk

Gisteren avond lekker gegeten! Lekker geslapen en na een veel te duur ontbijt voor wat het was weer vertrokken...

We lopen Eaux Puiseaux uit.

Het was al lekker warm, we hadden de pas er weer flink inzitten, prachtige route! We hadden nog geen slaapplaats voor vanavond kunnen vinden, of het was te dicht bij of te ver weg, we hadden besloten gewoon maar te gaan lopen, en te kijken hoe ver we kwamen....Op een gegeven moment nog in de ochtend  stopte er een man of we al een slaapplaats hadden, nee dus....hij was van de chambre d hotel die we te dichtbij vonden, met hem afgesproken dat hij ons ophaald tot waar we komen, we bij hun slapen en eten en dat hij ons morgen weer terug naar ons eindpunt brengt, dat was opgelost! Er zijn hier echt heel weinig gelegenheden om te overnachten, dus wij waren weer blij!

Koffie in Ervy le Chatel

In Ervy le Chatel naar de bakker voor lekkere Eclairs en een stokbrood, en later op een zonnig terras koffie gedronken, we hebben het weer wel heel erg mee! Gezellig! Toen ik naar het toilet ging in dat cafe was er ook een hond met een baasje, die hond stond gewoon binnen te plassen, niet normaal....met veel hard geroep maakte de uitbater wel duidelijk dat hij niet blij was, maar verder werd er een beetje gelachen.....ik slinger de slang naar het toilet om geen vieze schoenen te krijgen.....je moet hier maar niet te veel rondkijken.......maar dat zijn we al wel gewend.....

Mooie route door het bos!

Lekker gewandeld weer verder dan de bedoeling was, op het laatst had ik het wel gehad, maar eenmaal opgehaald en in onze chambre d hotel was dat weer snel vergeten....heerlijk gegeten met onze gastheer en vrouw, en nu lekker relaxen!

Ons overnachtingsadres voor morgen is door hun geregeld, dus we weten dat we plaats hebben in Vezannes, dat is een korte route, ik dacht 15 km, prima, lekker rustig aan doen met de warmte die voorspeld wordt..