30 april 2018 Anglure - Savieres 26,5 km

30 april 2018 - Savières, Frankrijk

Bij madam Finot redelijk goed geslapen, na een gezellig ontbijtje met ons vier gingen we om 9 uur weer op pad. Het waaide heel hard en al heel snel ging het ook nog regenen, het was koud en we liepen langs een weg...echt helemaal niet leuk...om ons nog beter te beschermen wilden we zo'n plastic regenponcho van de action over onze regenjas aan doen, maar dat lukte natuurlijk niet, het waaide zo hard.....hij waaide meteen kapot.....normaal zou je er de slappe lach van krijgen, nu niet echt😩Je vraagt je dan echt af, waar zijn wij mee bezig??

Foto door Cor gemaakt, hij liep aan de overkant

Later liepen we langs het kanaal De La Haute Seine, het was weer droog en de route een heel stuk mooier, de rest van de dag langs het kanaal, dat was ook weer wel heel veel kanaal.....In Mery-sur-Seine bij het enige hotel/restaurant koffie gedronken en even kunnen zitten...even later kwam Cor onze kamergenoot van afgelopen nacht ook binnen, was gezellig! Daarna proviand voor de lunch en avondeten ingekocht en weer op pad.

de pas er flink in!

Rond 16 uur waren we bij onze gite van madam Noble, we konden zo naar binnen dat wisten we, echt heel oud en koud, maar de kachels aan, en de handwas gedaan, zo kon die lekker drogen, we waren al helemaal geïnstalleerd toen madam Noble ons op de thee vroeg en aanbood dat we vanwege de kou ook bij haar in huis konden slapen, en ook nog mee eten, we zijn toch maar gewoon terug naar "ons" huisje gegaan en hebben onze magnetron maaltijd opgewarmd, best gezellig naast de kachel!