29 april 2018 Sezanne - Anglure 25 km

29 april 2018 - Sézanne, Frankrijk

vannacht wakker geworden van hevige regen en onweer, het weer zou inderdaad gaan veranderen, we dachten gisteren nog even aan een rustdag in Sezanne, maar zijn toch om 9.30 uur weer vertrokken. We hadden de pas er weer goed inzitten, geen regen en de temperatuur was goed! Ook weer een hele mooie route vandaag, heel lang langs een oude spoorweg, het zou een hele stille route geweest zijn, maar er was een festival in de buurt, heel de dag een dreun geluid, was eigenlijk wel jammer...

Doordat het zo geregend had was de kleiachtige grond plakkerig, liep vermoeiend, we bleven steeds "plakken".

We plakken aan het pad....Picknick!

Moe liepen we eind van de dag Anglure binnen, snel naar ons overnachtingsadres, net voor het ging regenen waren we er, gelukkig!

We werden hartelijk ontvangen, heel de familie was over de vloer, beetje druk allemaal....maar snel naar onze kamer en douchen. Voor het eerst slapen we met een mede pelgrim op een kamer, even wennen, maar gezellig gekletst! Om 19 uur diner met de gastvrouw en ons drie, lekkere rauwkost vooraf, pasta met kalkoen, kaas met brood en pudding en een lekker glaasje rode wijn! Ja die madam Finot kan heerlijk koken!

Morgen om 8 uur ontbijt, we weten nog niet waar we morgen overnachten, het is of een hele korte route of een lange route, er zijn heel weinig overnachtingsadressen op deze route......we zien het morgen.....

1. Marie-José:
    29 april 2018
    Morgenochtend ga je 100 km van deze reis volmaken! Jullie gaan lekker hoor! En op tijd een pauze inlassen en s avonds een lekkere of gezonde hap. Ik geniet op afstand met jullie mee ☺. Groetjes
  2. Mien:
    7 mei 2018
    Hoi Lia en William,

Ik heb jullie wandelavonturen gelezen. Moet wel heel erg mooi zijn daar en spannend
    en avontuurlijk. LEUK!
    Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben.

Lieve groetjes, Mien Bastiaenen.