24 juni 2022 rustdag in Périgueux 7 km

24 juni 2022 - Périgueux, Frankrijk

Echt een prachtige gezellige stad Périgueux! Gisterenavond begonnen met een drankje op een leuk terras, daarna heerlijk gegeten bij een Italiaan🍕

Heerlijk gegeten bij een Italiaan🍕
Het was een gezellige sfeer in de stad, een muziek evenement en wat acrobatiek op de kathedraal😳Onze Franse medepelgrims ook nog gezien, maar alle pelgrims vroeg naar bed… het was weer een zware dag geweest…..Vanmorgen na een lekker ontbijt de stad in gegaan, heerlijk om zonder zware rugtas rond te wandelen😊

Heel gezellig oud centrum! Leuk om rond te wandelen zonder zware rugtas

Het regende wel geregeld….maar we zijn wel wat gewend…. Hele aparte winkels hier en alles mooi uitgestald mooi hoor!Prachtige winkels in Périgueux!
Vanmorgen vroeg was er een mis bezig in de kathedraal, even rond gekeken en later terug gegaan de pastoor of in ieder geval degene die de mis deed heeft hoogst persoonlijk een stempel in ons paspoort gezet, we zijn bij hem in de sacristie geweest, de deur stond open dus even aangeklopt en ja hoor we mochten binnen komen, er werd nog net geen miswijn op onze komst ingeschonken🍷maar leuk! Een lekkere espresso op een leuk terras😊
Dan maar op een terras een lekkere espresso gedronken, een tijdje het leven in Périgueux bekeken, altijd leuk! Nu in ons hotel, onze spullen wat organiseren en net de overnachting voor morgenavond kunnen regelen, geen ontbijt en geen avondeten, dus als we morgen de stad uitgaan eerst wat inkopen doen🤓Morgen weer een lange tocht en veel regen voorspeld dus nu nog even genieten van de rust en straks de stad weer in😊

1. Louisanne:
    25 juni 2022
    Hoi Lia en William.
    Wat geweldig dat jullie dit doen zeg. Ik zal vanuit het zonnige Italië zon en droog weer opsturen.
    Heel veel succes de komende dagen.
    Grtjes doei Ad en Louisan xx