22 april 2019 Anthien - Guipy 23,5 km

22 april 2019 - Guipy, Frankrijk

Echt heerlijk geslapen in Anthien! Na een lekker ontbijt met z’n allen in de grote keuken weer op weg gegaan. Een mooi overnachtingsadres! We kregen nog een mooi gedichtje mee, en werden uitgezwaaid, heel lief allemaal😊het was weer een prachtige route, wat een stilte, we zien gewoon niemand..

Fotomoment..

Na 11 km waren we in Corbigny een leuk stadje met een leuk terrasje, dus lekker koffie gedronken met een Eclair die we bij de patisserie aan de overkant gekocht hadden, zo zat iedereen hier aan de koffie met iets lekkers van de overkant. Het was toch best weer een zware dag, en na de middag ook heel warm😎af en toe wat in de schaduw van een boom gepauzeerd.

Even picknick!

Mijn blaren beginnen ook weer op te spelen helaas......omdat ik vorig jaar ook zo’n last van blaren had bij mijn kleine tenen heb ik  nu tenensokken aan, een soort vingerhandschoenen, maar dan voor je tenen, alle 10 apart verpakt😂het lijkt iets te helpen...

Tenensokken...

maar niet genoeg.. na de middag mijn wandelsandalen dan maar weer aangedaan, met “gewone” sokken, ook geen gezicht😏lastig.... Op een gegeven moment zagen we in de verte het chateau waar we overnachten, Domaine Ainay, we moesten er met een hele omweg heen, even overwogen om over de weilanden door te steken, maar dit betekende over een aantal heggen klimmen, en dat met een rugtas van 10kg... en er stonden koeien met kalfjes naar ons te kijken, dus toch maar het “gewone” pad bewandeld.... rond 16 uur waren we op het chateau, vanaf de verte zag je dat niet direct, maar hier hebben ze nog wel wat werk.... maar onze kamer is prachtig!

Mooie kamer in het chateau!

De ramen lekker open, zonnetje binnen! Ook hier hoor je alleen maar vogels, leuk hoor zo onderweg zijn! Na wat geluierd te hebben gaan we het domein zo eens nader “inspecteren” en de werkbrieven opstellen🤓 om 20 uur worden we voor het aperitief verwacht, daarna lekker eten, verwachten we...wordt vervolgd😊😊