16 juni 2022 Saint-Léonard-de-Noblat - Limoges 24 km

16 juni 2022 - Limoges, Frankrijk

Wat waren we moe gisteren😴heerlijk gegeten in ons hotel, en heerlijk geslapen, gezellige kamer, een fijn hotel, hotel Saint Jacques!

Gezellige kamer in hotel Saint Jacques

Na een heerlijk ontbijt,  zijn we om 8.30 weer op pad gegaan😎Het was een mooie route de stad uit, maar werd al heel snel heel stijl klimmen over een kiezelpad.

Spoorbrug
Ondertussen loop ik lekker mijn eigen tempo en dat bevalt goed, om 11 uur bij de kerk van Auriel voor het eerst gepauzeerd, volgens het boekje zou er een boulangerie zijn, maar dat is verleden tijd volgens een mevr. die ik er naar vroeg…en we hadden net zo’n zin in een eclaire of zoiets… gelukkig hadden we gekookt water in onze thermoskan en zakjes Nescafé, dus lekker koffie gedronken met Sultanas uit onze “voorraad”😊ook lekker hoor! Terwijl wij zo zaten vloog er steeds een best grote drone boven ons, we komen straks vast nog ergens in een film te voorschijn🤓We hebben het naar ons zin😍
William en Lia, dwars door de Limousin😊het is hier zo ontzettend mooi en rustig! Echt heerlijk om zo te lopen! En het was vandaag niet zo’n zwaar parcours als gisteren gelukkig…

Wat een rust en ruimte, heerlijk!
In Feytiat kwamen we weer meer in de bewoonde wereld, maar ook hier geen terras of winkel… William heeft onze water voorraad bij de bibliotheek aangevuld, dorstig weer… vandaag was het weer 30 graden🌞en dat is echt heel warm om te lopen…maar het ging goed! Limoges, morgen een rustdag😴

Na drie dagen stilte viel het lawaai en verkeer richting de stad wel tegen…nu zijn we in ons hotel in Limoges, hier blijven we twee dagen, dus even onze kleding wassen, even luieren en direct de stad in om wat te eten en te drinken, daar zijn we wel aan toe🍷🥗🍕🍔morgen geen wandelschoenen aan….maar gezellig op slippers de stad bekijken en inkopen doen, we zijn echt aan het genieten!

1. Marie-José Jacobs:
    16 juni 2022
    Helemaal verdiend om een paar dagen in de stad te verblijven.
    In de schaduw lekker genieten van een hapje en drankje.
  2. Martha Buermans:
    16 juni 2022
    Jullie zijn kanjers!! Petje af, hoor! Nu even lekker rusten en genieten van een beetje luxe!! ☀️🥤
  3. Pa:
    16 juni 2022
    Een mooie prestatie,alweer 100km gelopen.Geniet er vooral van!
  4. Frank en Loes:
    17 juni 2022
    En nu voetjes omhoog! Goede planning om de warmste dagen van de week te pauzeren. Lekker uitrusten op een terrasje met een wijntje of een biertje, dan kunnen jullie maandag er weer tegenaan!
  5. Tante Jenny:
    17 juni 2022
    Knap van jullie geniet van het mooi landschap .en natuur
    Maar het is wel heel warm daar wat ik lees .
    Schoppen.terasje geniet er van groetjes
  6. Helene:
    17 juni 2022
    Geniet van jullie vrije dag en de stadse verleidingen 🍰🍷