1 mei 2018 Savieres - Troyes 19 km

1 mei 2018 - Savières, Frankrijk

Best goed geslapen in onze lakenzak, de bedden leken niet echt verschoond. ....Nog samen met Madam Noble ontbeten en daarna om 8.50 uur zijn we weer gaan wandelen. Sinds gisteren heb ik nu blaren op mijn andere teen, echt zo ontzettend balen, na een tijdje heb ik mijn Teva's weer aangedaan, niet uit te houden in mijn wandelschoenen...vandaag liepen we door verschillende dorpen, dat is weer eens wat anders dan een hele dag kanaal, en we konden inkopen doen en koffie drinken.

Ze verkochten overal Lelietjes van Dalen, mooi!

Er werden langs de kant van de weg veel Lelietjes van Dalen verkocht, zo mooi! Als we niet onderweg waren had ik zeker een bosje gekocht!

Kerkje van Saint-LyeKoffie in Saint-Lye

In Saint Lye dronken we om10.45 koffie daar werd al bier en rosé gedronken door de stamgasten, die ook allemaal aan het gokken waren, allerlei verschillende loten, kraskaarten en dat soort dingen, leuk om aan te zien, steeds weer nieuwe kopen en af en toe iets winnen....wij blijven maar gewoon werken!

Kathedraal van Troyes

Vandaag was de het al de tiende dag dat we achter elkaar wandelde met een gemiddelde van 21,5 km per dag, nu zijn we toe aan een rustdag, hier in Troyes logeren we in het Ibishotel 2 nachten, een mooie schone kamer, daar zijn we ook wel aan toe.....Toen we vanmiddag Troyes binnenliepen ging William even wat boodschappen halen en ik zat met de rugtassen op een bankje, een beetje uitgeblust moe....toen wilde een man mij 50 eurocent geven😂😂😂 hij dacht dat ik een zwerver was😳Kun je nagaan hoe ik erbij zat....echt lachen!!

Maar nu zijn we in ons hotel, heerlijk even rust, en morgen gaan we Troyes verkennen, nu na een aantal uren luieren al weer zin in!

1. Marga:
    1 mei 2018
    Geniet van jullie vrije dag morgen! Heel erg verdiend! Ik duim voor een heerlijk zonnetje erbij 😎😊
  2. Ludo:
    Hoi Lia en William, me net aangemeld voor de mailinglist (tip van Marga:-))en meteen al helemaal in het verhaal. Best een indrukwekkend gemiddelde: 21,5 km met ontberingen, maar gelukkig ook met veel moois en leuks onderweg. Blijven genieten daar!
    Het ga jullie goed!! Ben nu al benieuwd naar de volgende belevenissen:-)
  3. Martha Buermans:
    1 mei 2018
    Als ik de verhalen lees, zou het voor mij een survival zijn! Echt knap dat jullie dit kunnen! Tis ook weer wel echt een heel avontuur!
    Jullie genieten duidelijk van alle mooie, soms kleine dingen onderweg!! Er zijn hele mooie foto's bij!
    Hopelijk wordt het weer wat aangenamer....
    Sterkte met de blaren, Lia!! Nu even lekker rusten....
    Heel veel plezier en goede reis verder!!